söndag 7 september 2008

full iagd ...brukar binte vara det....ö.

Hej på er. Pusar å karamar i massos.Jag älskar er sllihp. Jag skriver nog inte så bra, men va fan dricker inte så ofyta ...ni får ha överseende meb det, Jag har haft jätte roligt ikväll...massoe av vin. Pratade med taxichaufforen om att ta taxilegitimation och det vetkar inte så svårt...gör man på en helg. Min pappa är så mgosis...gav oxss 600 kr ...han behvde inte det, han äe ju sp fayyig själv. Gud vad jag sakna5tg Linus....fan va go han e ....vi gifte oss tidigare idag men han ville inte pussa mnig..jag as att det mådte man om man ska giftasig. Brotta ner honom för en puss..fasn vad han är omoranti8sk. Nu har nog Hasdser brase somnat, jag sitter här och försöker se tanfenterna. Ska ringa DHL framårt på måndag . Taxisen tyckte ja skulle ringa oc h bli nuf bilsgförare...kanske kan va nåt. Jag har druckit Rosévin där första gången idag och det var väl sådär. Jag älxkar er så himla mycket...men inte som Linus...han e bäst. Jag vill gosa med honom ni. Inte massa sex. Troe inte jag får det ändå...hahahahahahahaahqhqb. Jag har massa träningsvärk i mina vader Perniklla....fyyyyy på dig....låta mig gåra mnassa ansträn ganed....hahahhahahahahahahahahgodnatt nannna gott allihopa.

Inga kommentarer: