söndag 7 september 2008

FYY för att vara bakis

Förstår ni vad jag skrivit eller vill ni jag ska översätta....haha.
Det roliga är ju att jag lyckades få med accangen(eller hur det nu stavas) i rosévin.
Jag hade väldigt svårt att se tangenterna inatt kan jag tala om.
Vi hade jätteroligt på festen igår och det blev en del alkohol.
Försökte somna fram till klockan 6 i morse, kunde inte lägga mig ned då hela rummet snurrade.
Jag mådde så jävla illa, men höll det nere.
Vaknade av att Hans körde buss vid 9-tiden...hahaha.
Vi har varit sååå dåliga idag.
Undra vad det var för vin vi fick igår.
Sen kom Linus hem vid 12 och det var full rulle.
Jag somnade om vid ett och vaknade halvsex.
Linus och Hans låg också och sov i soffan ett par timmar. Jag mår fortfarande kass och rummet snurrar. Fyfan för att vara bakis.
Ska gå och lägga mig snart igen....skulle kunna sova ett dygn till känns det som. Ni som har ringt idag får gärna återkomma en annan dag.
Vi har verkligen inte orkat prata idag.
kramisar

Inga kommentarer: