fredag 5 september 2008

varit himla onyttig idag....ätit sushi

Hej hopp!
Idag har jag delat ut reklam med Pernilla i Masthugget....sicket slavjobb hon sätter mig i....hahaha.
Sen har jag ätit sushi...., (gudars va gott det va) kanske inte det nyttigaste nu när jag varit så duktig i 3 veckor, men men ibland måste man unna sig lite. Ska faktiskt äta lite choklad idag oxå hade jag tänkt. Har ju förbrännt massa i Masthugget idag oxå:-)
Imorgon är det fest hos faster, blir nog riktigt röjigt. Det kommer 20 personer.
Sen fick jag ett samtal om ett jobb jag sökt. Ska på en information om det på tisdag kl. 11. Det är som parkeringsvakt. Sen har jag bestämt mig också att jag ska ta taxilegitimation. Är det nån som vet vad det kostar och hur lång tid det tar ungefär för att få den?

Inga kommentarer: