måndag 7 juli 2008

Idag var det jag och typ 10 killar på gymmet. Dom var väl runt 17-18 år.
Jag och massa lammkött...hahaha.
Kändes som jag kunde vara deras mamma.
Jag var verkligen uttittad...dom undra väl vad jag gjorde där, hon måste la gått fel.
Sånna där gamla kärringar ska väl inte gå på gym...hahaha.
Två utav killarna började diskutera om dom skulle gå iväg en sväng. Tänkte inte mer på vad dom skulle göra.
Packade ihop mina grejer och gick ut. Där möter jag dom två utanför...med var sin cigarett
i munnen.
Hur kommer man på tanken att gå ut och röka mitt i ett gympass?
Fast jag ska väl inte säga så mycket om det...har själv gjort samma sak när jag var i den åldern.

Minns en gång när vi hade konditionsträning med handbollslaget i Ruddalen...tror vi var 15 år.
När vi hade sprungit halva slingan kom vi på den briljanta idén att smyga in i skogen och RÖKA.
Halva laget fortsatte springa och resten stod och smög med
var sin cigg.
Ni kan ju bara tänka er hur flyförbannad våran tränare var när han kom på oss.
Dumt så dumt. Man är inte smart i den åldern inte.

Sa hon som spottade ut en snus mitt i gympasset idag...fnissfnissfniss

Inga kommentarer: