söndag 6 juli 2008

Har varit duktig :-)

Varit å tränat för fjärde gången den här veckan. Det känns så mycket lättare för varje gång jag är där..tror nästan jag kan springa Göteborgsvarvet nästa år...hahaha.
Har börjat styrketräna lite smått idag oxå.
Tycker det är konstigt att jag nästan alltid är på gymmet själv....fast det är ganska skönt ändå.
Det kanske har med att det är semester nu.
Jag brukar ju inte vara på gym så mycket annars...fniss.
När jag tänker efter så sist jag tränade var hösten 2006 och innan dess var det typ 1999.
Fan vad jag har varit slapp...syns ju oxå. Fast viktuppgången har ju sina orsaker. Rökstopp, medicinering och graviditet. Efter att gått upp 20 kilo på ett år så tappar man orken för att träna...det är ju bara jobbigt när man har så mycket extra att bära på.
Tänk att jag gick upp 30 kilo från jag började på Volvo för 13 årsen....usch det är ju hemskt mycket. Fast har ju gått ner 10 kilo sen det var som värst så nu är det BARA 20 kvar:-)
Å jag som tränade så mycket förr...nu får det faktiskt bli andra bullar. Jag har oxå märkt att det är mycket svårare att gå ner i vikt nu än det var förr. Börjar bli gammal nu.
Ingen mer slapp Maria. Jag vet ju att jag mår ju så mycket bättre.
Nu blir det ändring.

Inga kommentarer: