tisdag 8 juli 2008

En hårig mamma...


Idag blev det ingen träning... man får ju vila sig ibland.

Idag när jag skulle duscha tänkte jag att nu är det dags för lite
rakning.
Leta som en tok efter rakhyveln...en sån där dyr en med utbytbara blad.

Ropade på Linus om han hade sett den någonstans.
Förklarade för honom att den var blå och var den brukar ligga nånstans.

Jag vet inte säger han då...å så lyfter han på toalocket och tittar ner.
Va!! Ligger den i toan? frågade jag.
Ja, den har jag spolat ner.
Va säger du? Har du spolat ner den?
Ja.
Tittade ner, men rakhyveln var borta.

Hur kan han komma på tanken att spola ner en rakhyvel?
Men att det gick att spola ner en rakhyvel, det var nått nytt. Jag har ju aldrig prövat.
Den sitter väl där nånstans på vägen.
Nu vet ni det om ni skulle få för er att göra det nångång...hahaha

Kom på nu att kökssvampar har han oxå spolat ner tidigare...hahaha

Men förhoppningsvis har han lärt sig nåt efter idag;-)

Inga kommentarer: