måndag 16 juni 2008

tidsfördriv


Som ni märker har jag inte så mycket att göra....hihi..det här var ju roligt. Skulle ju hämta på dagis men orka inte...sitter hellre här:-D...bullmamma var det ja.
Angående det här med trissifniss var inte mitt påhitt, det var mina söta och kära kursisar som tyckte det passade in på mig..det blir nog bäst så..kan ju aldrig besluta något själv. Fick oxå höra idag...åhhh vad brun du är (fan skaffa glasögon) fick jag höra av A-K idag (alias Sprutludret..haha)Har du solat i helgen?
I regnet då eller?
Snart kommer min lille gos hem och då ska det pussas.....Imorgon bär det av till Ullared..tur vi inte åkte idag..det stod i horoskopet idag att jag ska inte göra några impulsköp(lätt på Ullared).
Kram på er mina vänner

PS. Fattar inte det där med klockan..

Inga kommentarer: