måndag 16 juni 2008

Att vara lycklig


Vad ska jag göra med mina deppiga vänner? Är det bara jag som är lycklig nu? Jag hade ju mitt förra året och vet vad dom går igenom....
Tänk om jag blivit psykolog som jag ville bli en gång i tiden...fast då hade jag nog inte varit där jag är idag. Jag vet att det finns inte mycket som kan pigga upp en när man är inne i en depression, utan tiden får läka. En psykolog kan tyvärr inte göra så mycket...den största delen får man ta hand om själv. Jag är så glad att det finns något som heter antidepressiv medicin, vad sjutton hade jag gjort utan den. I mitt fall är det, tråkigt nog så att jag får äta den resten av livet. Men vad gör det. Så tänkte jag inte förut, men har ändrat mig i den frågan.
Jag finns här för er alla som behöver min stöttning...det vet ni. Har ni frågor angående medicinering kan ni vända er till mig...Fass Edman...hahahaha. Det som finns på bilden gör mig lycklig....eller ja, kanske inte den som står till höger....hahahaha

Inga kommentarer: