måndag 16 juni 2008

Då börjas det...ska bli kul



Hur börjar jag?

Det är väldigt enkelt att läsa andras bloggar...men hur sjutton gör man?
Har knappt skrivit dagbok under mitt snart 33-åriga liv, men nu är det väl på tiden att sätta igång. Jag har ju inget annat för mig på dagarna nu längre. Kanske ska jag bli hemmafru...härlig tanke...bullmamma...nja..det är väl inte riktigt jag.
Just nu njuter jag av livet...trots man är arbetslös. Gud vad konstigt det låter, har ju aldrig varit arbetslös...inte en dag.
Tror det kan vara bra för mig att blogga, så slipper hjärnan svämma över som den gör ibland. Har fått höra att det är väldigt enkelt att skriva när man är deprimerad...vilket jag är titt som tätt....just nu är jag hur lycklig som helst....så det börjar nog kalas det här. Ni får ha överseende med detta ett tag...tills nästa depression :-)

Inga kommentarer: