onsdag 1 oktober 2008

......hur ska detta sluta....


Vad är det för fel på vår son??? Han är totalt pervers....trodde han skulle sluta upp med dom här dumheterna nu, men det blir bara värre. Och han lyssnar ju inte heller. Spelar ingen roll hur arga vi blir. Han lyssnar verkligen inte.
Det som är problemet är dessa ord som hoppar ur hans mun dagarna i ända.
Snoppen, snoppar, snippan, snippor, tuttar...mamma får jag se på dina tuttar...på din snippa.
Grejer som körs upp i arslet på en, när man står framåtböjd. Drar ner mina mysbyxor för att kolla. Huvudet ner i toastolen när man sitter där.
Mutar med saker...hotar om födelsedagar...tomten.
Min mamma och jag satt och åt med honom häromdagen, småpratade lite grann sådär som man gör.
Frågade honom vad han vill jobba med när han blir stor.

Svaret blev ju såklart: jobba på snippan. Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Kom med ett flertal förslag, men det var det enda han vill syssla med. Jobba på snippan. Eller köra med snoppen.
Skriker snoppen till folk på stan. Förstår inte var han har fått allt ifrån.
Ett ganska välbetalt yrke har jag fått för mig. Men nåt annat hade jag föreställt mig att min son ska jobba med när han blir vuxen.

Och från oss kan han ju omöjligt fått det ifrån.
Sex vad é det??

Inga kommentarer: