onsdag 3 september 2008

jag kämpar på...är inte så jobbigt faktiskt

Nu har jag varit riktigt duktig med min diet i snart 3 veckor.
Jag känner att jag har gått ner lite grann, men vägrar vågen ännu.
Det brukar vara nu jag ger upp, men inte den här gången ser ni!
Jag kör vidare tills det dyker upp sådana där otrevliga dagar som kommer här framöver.
Födelsedagar!
Det är ett helt gäng med dom under dom kommande månaderna.
Nu först är det 50-årsfest hos faster på lördag,
sen 85 år(Walter),
33 år (ingen aning vem, vet ni?)
2 år(lilla goa HannaPanna)
58 år(pappsen)
33 år (ingen som bryr sig om det ändå Anna:-)
4 år(detärintekloktatthanredanär4årMax)
4 år(Linus min jättestora son..pusspuss)
39 år(HasseBrasse som snart fyller 40, lika bra att avrunda uppåt...haha)
3+3(Twinsen Jennie & Filippa...dom som man FORTFARANDE inte ser skillnad på efter 3 år).
Mycket kalasande här framöver.
Jag nöjer mig med mina bananer och vindruvor på kalasen.
Kanske.

Inga kommentarer: