torsdag 28 augusti 2008

öva öva öva och mer öva

God kväll allihopa!
Gud vad svårt det är att sälja. Vissa nya är verkligen födda till det här med försäljning.
Inte jag.
För mig behövs det övning.
Är ju inte van vid att använda rösten som ett verktyg.
Har ju mest använt skruvdragare innan....hahahaha.
Och idag ska ni veta, har jag varit på en underbar ansiktsbehandling.
Den första men inte sista vill jag lova.
Hon tyckte att jag behöver göra en
c-vitaminskurbehandling eller vad det nu hette...hahaha.
Jag har en väldigt torr hy och måste byta ut
mina gamla hudvårdsprodukter.
Jag har ju haft samma märke i typ 12 år,
men huden vänjer sig tydligen efter ett tag och då ska man byta ut.
Min hudvårdförsäljare kommer inte bli så glad för det här tror jag....
Nu ska jag göra det absolut roligaste
som finns, betala räkningar...visst é det kul?

Inga kommentarer: