onsdag 20 augusti 2008

Känns riktigt bra idag

Nu har jag varit på min andraintervju på Exceed. Tyckte det gick bättre än vad jag trodde det skulle göra. Det var 2 stycken som satt och frågade i panelen och en rådgivare som satt bredvid och lyssnade. Var inte speciellt nervös. Får reda på ikväll om jag får jobbet. Dom skulle hålla ett till case med en annan klockan 16 idag. Efter det ska dom bestämma sig.
Han sa iallafall att det såg ljust ut för min del. Jag hoppas inte för mycket bara.
Blir så besviken annars. Håll tummarna för mig nu. Utbildningen startar redan på fredag isåfall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller alla tummarna vi har här i Kungälv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lycka till och som jag sagt innan så tror jag att du får jobbet och har de redan sagt att det ser ljust ut för dig så är det nog redan klart.
Kramizar Anna Panna