söndag 10 augusti 2008

Känner mig dålig

Jag måste ta och ringa till Gottfriesmottagningen i morgon för en läkartid.
Jag var ju där i april-maj nångång och fick fler B-12 och folsyra tabletter utskrivna.
Men jag tror nu verkligen att jag behöver B-12 sprutor. Hoppas att dom vill pröva det på mig för att se om det funkar. Hade ju varit toppen om det gjorde det.
Hur ska jag klara av att jobba annars?
Jag måste ju börja jobba nu.
Vet att Pia sa något om stafylokockvaccin(ursäkta stavningen...hahahaha) som dom brukar ge till patienter med fibro.
Får fråga om det.
Sen får dom ta ett till prov...igen..på hypothyreos(underfunktion av sköldkörteln).
Tror fortfarande jag har problem med den trots att jag låg inne 2 dygn i höstas, men då kollade dom bara kortisolet...tror jag.
Å NÄ jag är ingen hypokondriker och NÄ det är inte PSYKISKT.
Kan dom inte fatta nån jävla gång.

Inga kommentarer: