onsdag 27 augusti 2008

här jobbas det på....

Idag är jag trött som attans. Sover ju inte på nätterna nu längre....sälj är mitt nya nattintresse....hahaha.
Måste lägga mig tidigt ikväll...
Idag har det väl inte gått jättetoppen, men jag jobbar på.
Får prata med mycket roligt folk runt omkring i Sverige.
Det blir mycket skratt emellan samtalen.
I allafall på oss nya som inte är vana.
Asså allt blir så konstigt sen när man pratar i telefon privat...det känns och låter som man håller på att sälja....hahaha.
Det lägger sig förhoppningsvis efter ett tag.
Annars får ni väl köpa av mig så blir ni kanske av med problemet....fnissfnissfniss
Och inga naglar oljade idag heller Pernilla...kanske skulle sluta jobba helt så jag får sköta om mina naglar:-D

Ha en trevlig kväll

pussar å kramar

Inga kommentarer: