måndag 18 augusti 2008

En bra dag idag...

Nu har jag varit på intervju. Kändes jättebra idag faktiskt.
Där jag var på intervju för 2 veckor sen....fina stället.. hörde av sig idag och jag ska komma på en
ytterligare intervju på torsdag. På ett såkallat case?
Vad fan är det egentligen?hahaha. Dom ska tydligen skicka hem material och så skulle jag hålla ett föredrag fattade jag det som...hmm..
Det är ju det roligaste jag vet;-)
Där jag var idag var raka motsatsen.
Laid-backstil till max.
Där kommer jag passa in.
Fick sitta inne i typ fikarummet som såg ut som Volvos....gammal disk på borden, tidningar som låg utspridda och allmänt stökigt. Inte en skylt utanför som visade var företaget låg någonstans.
Men fasen vad bra det kändes. Hon som intervjuade mig(säljchefen) svor och var hur cool som helst.
Sen frågade jag om hon läst min cv och då sa hon att den har jag visst slarvat bort...hahaha.
Kanske kan börja redan på måndag om dom var nöjda med mig. Dom har en utbildning då.
Lite bösigt..där kommer jag passa in tror jag;-)

Inga kommentarer: