söndag 20 juli 2008

Mycket funderingar en söndagkväll...hahaha

Varför lyckas jag alltid dra mig till sånt som får mig att må dåligt....
Antingen är det vissa personer som får mig att må dåligt eller filmer där typ barn far illa
eller nån får cancer och dör.
Eller folk som skadar sig på ett eller annat sätt.
Eller alla destruktiva förhållanden som jag har haft....ojojoj

Vad är jag för människa egentligen.?
Varför dras jag till sånt som får mig att må dåligt.
Njuter jag av det?
Vet inte....
Å detta stora bekräftelsebehov jag har ska vi inte prata om...
Jag vill ju verkligen att alla ska tycka om mig...men så är
det ju inte alltid tyvärr...
Duger jag?
Ju äldre jag blir desto bättre känns det....skulle aldrig vilja vara
20 igen.
Tycker faktiskt riktigt bra om mig själv....hahahaha
Varför kan jag inte bara nöja mig med dom som
uppskattar en?
Bara låta personer i mitt liv som får mig att må dåligt gå.....
Asså mitt liv är 1000 gånger bättre nu än det var för 5 årsen...
mycket starkare i mig själv.
Har faktiskt ganska bra självkänsla nu...
Mycket att ta tag i.

Natti natti

Inga kommentarer: