onsdag 30 juli 2008

Mysigt att ha dom hemma igen

Tåget kom in 11.30 igår och letade efter vagnen som Hans hade sagt att dom fanns i. Gick ända längst bort men hittade inte den vagnen. Då ringde Hans och sa att jag hade gått för långt. Ser Linus i folkmassan långt bort och vi båda springer...gud så skönt att få hålla honom i mina armar igen. Efter han kom hem har han inte släppt mig många minuter. Det är så underbart att få ha honom nära mig igen.
Var hemma mestadels igår och vi monterade ihop studsmattan (med skyddsnät)som jag hade köpt till honom. Inte en sån där jättestor som vuxna kan hoppa på.
Åkte sen till stan en sväng och fikade.
Jag köpte studsmattan till Linus om han lovade oss att sluta med sin napp..så i natt
har vi haft den första avvänjningsnatten...
Det gick faktiskt ganska bra tycker jag....han var väldigt orolig ett par timmar runt 12-tiden....frågade efter nappen hela tiden, men sen när han väl somnade så sov han lungt.
Han är sååå duktig.
Tror att det blir lättare i natt.
Fast jag kommer ju sakna det där goa ljudet av sugandet på nappen...löjliga mamman...hahaha

Inga kommentarer: