fredag 4 juli 2008

Så här känns det idag...

Å dessa tankar...håller på att bli tokig. Mår inte bra nu. Ständigt tryck över bröstet. Så mycket som finns där som vill komma ut. Jag är arg, gråter, sover dåligt, äter dåligt, är en dålig mamma just nu. Kan inte andas.
Får ju aldrig ur mig saker som jag egentligen behöver prata om.
Ingen som vill lyssna ändå. Ni behöver inte heller. Vill inte att ni ska höra.
Kanske hade varit bra att skriva i en stängd blogg som Sandra sa.
Jag har så mycket bakomliggande i mitt liv som jag inte ens vill att en psykolog ska få höra.
Lilla Maria som alltid är glad...hon kan väl inte må dåligt. Precis tvärtom. Ingen som ser.
Hela mitt liv har jag fått lyssna och hjälpa till...folk vänder sig till mig av nån anledning.
Absolut ingenting mig emot...tvärtom.
Jag älskar människor...tycker om att ha er omkring mig. Lyssnar mer än gärna och hjälper till om det behövs. Tycker om att hjälpa till.
Men jag har ett jättebehov av att få vara själv oxå.
Är så lessen för Linus skull, tyvärr går det ut över honom.
Vanligtvis har jag en ängels tålamod...men inte nu.
Vill bara bli kramad just nu.
Måste ut och åka bil nu...tyvärr så jag måste göra när jag inte mår bra.
Fan att bensinen ska va så dyr.
En rejäl fylla är aldrig fel heller....

I morgon är en annan dag.

Inga kommentarer: