fredag 18 juli 2008


Köpte trisslotter förut idag och kom och tänka på det som hände 1995.

Jag skrapade ju fram 3 st 25:- som satt i varsin tv-apparat.

Fattade inte riktigt vad vinsten va...trodde korkad som jag är att fick man

3 tv-apparater så kunde man skicka in lotten och vara med i nån extradragning för att vinna

en tv.

La lotten i min skrivbordslåda för att senare lämna in den och hämta ut 25 kr.

Ähh onödigt att skicka in lotten...jag har ju redan en TV...pucko

Den låg där ett tag...tills nån berättade för mig att jag har vunnit minst 50000kr.

Det var i samma veva jag flyttade hemifrån om jag inte minns fel.

Visste var jag lagt den...rotade som en galning i lådan...är ju ingen ordningsmänniska precis.

Hittade inte den förbaskade lotten.

Grämer mig för detta...folk tycker jag är hur pucko som helst...förstår dom


(Jag brukar spara mina lotter ett par månader innan jag löser in dom om ni undrar....)

Inga kommentarer: