måndag 14 juli 2008

Jättesuck


Å gud här sitter jag full igen..varit på 57-årskalas hos mamma.

Där finns det alltid gott om sprit....haha. Har verkligen haft supertrevligt idag. Tack mamma å Classe. Älskar er.

Linus ligger och nanar i min säng och jag har mycket

funderingar på livet i allmänhet. Orkar inte bry mig...Hans har stökat igen nu genom

att åka iväg nu med Patrik till stan...ställa till med bråk med Anki som skulle köra dom...mamma ringer... jag säger att jag orkar inte bry mig...fatta...och det blev ju som vanligt... han kom hem nu och tjataochtjata...orka...bryr mig inte.... fattar han nångång att jag orkar inte ta hand om hans JÄVLA konstiga grejer när han dricker...han kan ju för fan inte

dricka som en vanlig JÄVLA svensson.

Han tål ju för fan inte sprit...när ska han fatta?

Ringer och ringer....vem orkar svara längre...Han e ju för fan 40 snart och trebarnsfar.....jag brydde mig förr

men nu fan orkar jag inte...jag är snart 33 och jag orkar bara bry mig om Linus numera..Viktigast i mitt liv. Nu sover Hans....lite lugn och ro.

Asså Hans är verkligen världens bästa människa....känner ingen mer godhjärtad, snäll, intelligent person än honom.....men för FAN...ge dig nån gång visa att du är vuxen...norrlänningar....orkar inte ta skit nåt mer nu...varken hemma eller från nån annan.

Han är inte nån alkoholist, men när han dricker....suck säger jag bara...

Ska bli så skönt när dom åker nästa söndag...bara vara själv ett tag.


Tänk om pengarna fanns...hade tagit med mig min älskade älskade Linus och bara åkt.

å jag som mår så jävla bra nu...låter det så tycker ni?

älskade Linnéa min goa tjej.....tack för en jättetrevlig långhelg...vill att du ska vara här hos mig nu...

men ja, jag mår bra egentligen....bara inte så mycket just nu idag eller så....orka

å sen ska jag skriva det där brevet oxå.....SUCK


Imorgon är en annan dag...


puss å kram på er som orkar läsa


ska lyssna på lite Bosson nu tror jag....fnissfnissfniss


natti natti

Inga kommentarer: