lördag 19 juli 2008


Jag är så jävla svullen och som jag sagt innan...gått upp
i vikt...trots att jag tränar som en tok.


Vad fasen är problemet?

Fick inte igen ett par byxor som jag skulle ta på mig förut.
Dom var stora för 2 veckor sen.
Man skulle ju kunna tro att jag är gravid....hahaha
P.S Gravid med Linus på den bilden...ser inte riktigt ut så nu... hahaha
(på den bilden var jag i vecka 29..nästan 3 månader kvar till förlossning. Jag var INTE liten.
(Men han kom ju 4 veckor efter bilden var tagen...)
Här kan ni gå in och titta på min sida(ni som är intresserade...haha) som jag har på familjeliv.se. Jag har inte uppdaterat på flera år:-) Lite fler magbilder och bilder på Linus. Gå in under min graviditet så kan ni titta på magbilder från vecka 12 och framåt... och läsa lite om min härliga viktuppgång

Inga kommentarer: