torsdag 26 juni 2008

Åka till Karlskrona i morgon

Imorgon ska jag och Linus åka till en utav Sveriges absolut vackraste städer..Karlskrona.
Vi ska åka och hälsa på pyssling,tremänning Sebastian 3 månader...eller vad det nu heter.
Ska bo hos min syssling Tina och hennes man Sven. Det ska bli jättemysigt att få klämma på lite bebis.
Mamma ska gå på nån kusinträff å då passar jag på att hänga med. Det blir nog ett riktigt partaj..mamma är typ yngst av dom...57 år...hahaha.

Så det blir till att åka volvo imorgon...tar emot. Ska trängas i 5 timmar med mamma, styvpappa Classe, mormor, Linus och hans LILLA stol...huuuha.
Kommer ju dö...mamma ska gå på dass en gång i halvtimmen, mormor som gnäller och skäller på hur Linus uppför sig(han är 3,5 år), Classe som pratar om hur bra det är att jobba på Volvo...plattformar hit och dit..suck.
Blir väl massa tjat om hur ska det gå för mig stackars lilla Maria som inte har något jobb....orka.
Tur att Linus livar upp stämningen i allafall. Tur att du finns min lilla prins...puss,puss.
Sen ska man åka hem på söndag igen....

Inga kommentarer: