söndag 29 juni 2008

Helgen











Han har blivit så stor min lille pojk,
nu märker man verkligen
det när man jämför med Sebastian.
Kanske dags att skaffa en till...NOT...











Två slagna hjältar....



Kom hem nu efter min jättetrevliga helg i Karlskrona. Har fått träffa goa Sebastian som är världens snällaste bebis. (Linus var oxå snäll tills han var 10 månader....hahaha)

Resan dit gick bra, fick köra andra halvan...höll på att bli tokig att sitta därbak å trängas.

Jag och mamma satt i framsätet och skrattade så tårarna sprutade på oss. Hade noll koll och ingen koncentration på vägen, men fram kom vi.

Det har varit en väldigt lugn helg, med mycket barnaktiviteter.
Vi var på en 4H-gård, käka glass i stora lass:-), spelade fotboll med Sven och gosade med bebis.

Linus har gjort 4 stora vurpor i helgen, slått i huvudet i asfalt, skrapat ansiktet på grusväg, skrapat ansiktet på asfalt och ramlat ner för trappor. Han är totalt blåslagen, glad att han inte slått ut några tänder i allafall.

Igår kväll ringde Classe och frågade om vi ville komma till festen...hörde med en gång att jag får nog köra hela vägen hem imorgon...hahaaha...då va klockan 20.
Vi åkte inte dit.

Fick köra idag som jag hade trott...kom ju hem fortare i och med att jag körde:-)
Jag och Linus fick sitta i spritångorna från gårdagen, men det gjorde inte så mycket...det var mycket fniss även på hemvägen.

Tack så mycket för en trevlig helg, min goa familj.....

Inga kommentarer: